. .

Drukowanie rozpoczęte

Rozwiązania lądowe

DB SCHENKERhome

DB SCHENKERhome to rozwiązanie dedykowane dla dużych i średnich sklepów internetowych, których klienci zamawiają duże i ciężkie towary, np. lodówki, pralki, telewizory.

Usługi realizowane w ramach dostaw do klientów indywidualnych:

Obraz powiększyćpakiety S, pakiety S

Obraz powiększyćpakiety M, pakiety M

Obraz powiększyćpakiety L, pakiety L

Obraz powiększyćpakiety XL, pakiety XL

Dostępność usługi DB SCHENKERhome

home_mapa, home_mapa

Obraz powiększyćlegenda do mapy, legenda do mapy

Jak wygląda proces obsługi krok po kroku:

Krok 1, DB

KROK 1

Klient zamawia produkt w sklepie internetowym i wybiera "pakiet dostawy".

Obraz powiększyćKrok 2, DB

KROK 2

DB Schenker przyjmuje zlecenie.

Krok 3, DB

KROK 3

Klient otrzymuje SMS z informacją o dostawie.

Krok 4, DB

KROK 4

Kurier kontaktuje się z klientem telefonicznie w dniu dostawy celem jej potwierdzenia.

Krok 5, DB

KROK 5

Kurier dostarcza przesyłkę zgodnie z wykupionym pakietem.

Obieg logistycznie zamknięty – nowe szanse dla biznesu i środowiska

W DB SCHENKERhome, dostępna jest również usługa odbioru zużytego sprzętu AGD od indywidualnych klientów. Nabywcy nie muszą martwić się sposobem utylizacji starego sprzętu. Umawiają się na odbiór urządzenia w dogodnym dla siebie terminie. Produkt trafia do zakładu przetwarzania, gdzie zostaje poddany recyklingowi. Takie rozwiązanie jest wygodne dla konsumenta i korzystne pod względem środowiskowym i ekonomicznym.

Ostatnia aktualizacja: 04.09.2017

Do początku strony

  • European Foundation for Quality Management
  • CSR
  • Certyfikat AEO F dla DB Schenker
  • DB Schenker Logistics znajduje się w TOP 5 krajów zaangażowanych w Cargo 2000 globalnie.
  • Award