. .

Nowy standard reklamacji

e-REKLAMACJA – sprawne działanie w podbramkowych sytuacjach

Intuicyjny, przejrzysty i szybki proces składania reklamacji.

 

e-REKLAMACJA, e-REKLAMACJA

Dzięki aplikacji cały proces reklamacji jest dostępny w formie on-line. Wystarczy, że zalogujesz się do e-connect i wypełnisz krótki, elektroniczny formularz, a my od razu rozpoczniemy proces rozpatrywania Twojej reklamacji. Informacje w systemie e-connect pozwalają na bieżące śledzenie złożonej przez Ciebie reklamacji. O każdej zmianie statusu zostaniesz poinformowany drogą mailową.

Aplikacja e-Reklamacja dostępna jest tylko w systemie e-connect i obsługuje przesyłki krajowe. Jeżeli nie posiadają Państwo dostępu do systemu e-connect prosimy o zapoznanie się z tradycyjną ścieżką zgłaszania reklamacji.

Ostatnia aktualizacja: 21.10.2016

Do początku strony

  • DB Schenker Challenge
  • European Foundation for Quality Management
  • CSR
  • Certyfikat AEO F dla DB Schenker
  • DB Schenker Logistics znajduje się w TOP 5 krajów zaangażowanych w Cargo 2000 globalnie.
  • Award