. .

Drukowanie rozpoczęte

Aktualności

Deutsche Bahn jako atrakcyjny pracodawca

Kampania employer brandingowa spółek Grupy Deutsche Bahn w Polsce trwała od 5 listopada do 15 grudnia 2015 roku. Jej celem była promocja korzyści, jakie niesie ze sobą praca dla firm Grupy, w tym dla DB Schenker Logistics.

Kampania pt. „Praca jakich mało” dotyczyła czterech spółek Grupy Deutsche Bahn działających w Polsce: DB Schenker Logistics, DB Schenker Rail, Arriva Bus i Arriva Rail. Jej ambasadorami byli pracownicy. W przypadku DB Schenker Logistics to pracownicy związani ze sprzedażą rozwiązań oferowanych przez firmę.

Kampania DB, DB w Polsce

Kampania promocyjna trwała pięć tygodni. Artykuły i reklamy zachęcające do  pracy w spółkach Grupy Deutsche Bahn były obecne w prasie, na portalach informacyjnych, a także w środkach komunikacji miejskiej – przede wszystkim w Warszawie i Katowicach. W ramach kampanii powstała również nowa strona DB: deutschebahn.com/kariera. Zapraszamy do odwiedzenia strony.

Kampania DB, DB w Polsce

Projekt był częścią działań wynikających z realizacji zrównoważonej strategii DB 2020 w obszarze Społeczeństwo.

Ostatnia aktualizacja: 21.01.2016

Do początku strony

  • European Foundation for Quality Management
  • CSR
  • Certyfikat AEO F dla DB Schenker
  • DB Schenker Logistics znajduje się w TOP 5 krajów zaangażowanych w Cargo 2000 globalnie.
  • Award